Parasit sepatutnya meminta Aiman Athirah Bunuh Character Ustaz Azizan, bukan Aziz Bari.



Pertamanya minta maaf sebab tak update blog ni atas sebab-sebab tertentu. Pertamanya, suka untuk saya saya sebutkan bahawa Aziz Bari cukup kuat untuk parasit tunggangi bagi menghentam individu-individu musuh parasit di dalam Parti. Mungkin kita masih ingat peranan Aziz Bari menjatuhkan imej presiden hanya dengan sebab kekalahan PAS di PRK Bagan Pinang dengan berhujahkan 'saya mendapat maklumat dari dalaman parti'. Atau dengan bahasa lain, maklumat yang disalurkan oleh Parasit.




Program 'menghina Tuan Guru Presiden' dianggap oleh golongan buta hati sebagai 'keterbukaan' dan menerima 'fitnah' sebagai 'nasihat'. Inilah jahatnya perancangan parasit mengguna pakai seorang professor 'bodoh' untuk menjatuhkan imej seseorang pemimpin parti. Aziz Bari yang secara konsisten menghina PAS dan pemimpin PAS dijulang oleh Parasit di dalam Parti dengan label "pakar undang-undang PAS". Murid-murid si bekas professor ini yang 'mencari makan' di dalam parti terkinja-kinja menjulang 'si celupar' ini sebagai pembela parti. Ramai sahabat se jemaah di dalam parti menjadi rabun apabila harakah mengangkat imej Aziz Bari sebagai pakar undang-undang manakala dalam masa yang sama si mamat celupar ini terus menghina dan menfitnah parti.

Sememangnya terkini, isu gesaan Aziz bari supaya ayahanda Ustaz Azizan berundur daripada MB dan 'masuk UMNO' menjatuhkan imej ustaz Azizan dengan teruk dimata mereka-mereka yang jahil. Mereka yang membaca statement tersebut memandang hina kedudukan ustaz azizan selepas dikritik oleh seorang prefossor bodoh yang dinobatkan oleh Harakah sebagai "Pakarrrr Undang-undang". Itulah strategi halus parasit di dalam PAS, justeru tanpa maklumat dalaman dan hasutan serta 'bakaran', Aziz Bari tak ada bersifat demikian. Kalau tidak kerana Harakah Menobatkan Aziz Bari, nescaya orang PAS tak akan terpengaruh.

Antara hujah menarik yang melondeh 'kepakaran bodoh' Aziz Bari ialah, tunggu isu ini di Mahkamah kerana ia sudah di'file'kan. Aziz Bari seolah-oleh tidak memahami proses undang-undang wal hal yang bawa kes ini menentang PAS Kedah ialah Hanipa Maidin, seorang pahlawan undang-undang di dalam PAS.

Sepatutnya Aiman Athirah yang 'guna speaker sambil menyanyi, sound' macam tu kepada Ustaz Azizan. Aiman Athirah sesuai dengna kerja ni kerana beliau bukan berpendidikan tetapi rajin yang akhirnya mudah ditunggang oleh parasit. Tetapi malangnya, 'kerja bodoh' ini dilakukan oleh Aziz Bari, seorang pakar undang-undang yang dinobatkan oleh Harakah yang seterusnya menampakkan 'kebodohan' Aziz Bari itu sendiri.
Aiman adalah gadis baik, tetapi kebodohannya menjadikannya kurang ajar dengan ulama dan kepimpinan akibat penangan parasit

Apa yang perlu anda semua hairan, orang yang menggesa Dr. Hassan Ali dan Ustaz Nasharudin keluar parti dengan alasan menghina parti dan kepimpinan parti adalah orang yang sama mencadangkan di dalam Mesyuarat Pusat supaya Aziz Bari bertanding di Kota Baru atau mana-mana tempat yang selamat. Bukankah Aziz Bari juga  menghina PAS dan kepimpinan PAS?

7 comments:

  1. Sedarlah orang-orang PAS...dia ni pernah hina tok guru presiden kite.....jadilah panggil dia ceramah.

    ReplyDelete
  2. Antara nama-nama Farasit :
    -Dr Zulkifli Ahmad
    -Shaari Sungib
    -Khalid Samad
    -Hanipa Maidin
    -Dr Hatta Ramli

    yang lain akan didedahkan sedikit masa lagiii...

    ReplyDelete
  3. ok, kepada pengguna2 facebook...

    sebarluaskan & promosikan facebook blog ini kpd org pas..

    SASARAN PENTING (dalam facebook):

    1. perwakilan Pas (paling penting)
    2. Bakal Perwakilan Pas (paling penting)
    3. Ahli Pas yg aktif (penting)
    4. Pas setiap negeri

    *(paling penting) kerana perwakilan akan menentukan kemenangan parasit dalam jawatan peringkat kawasan, negeri & terutamanya ajk pas pusat.

    minta kpd sahabat2 Pas dlm facebook tolong promosi add facebook Berubahlah & like page.. supaya maklumat tentang parasit sampai pada sasaran..

    pastikan maklumat tentang parasit sampai di setiap negeri (terutamanya ahli aktif)..

    link:
    1) https://www.facebook.com/pages/Selamatkan-Harakah/294426083928396

    2) https://www.facebook.com/profile.php?id=100002457478426

    ReplyDelete
  4. klu benar ade parasit yg ingin dan cube merebut dn mnjtuhkn ulamak krn mngjrkn ideologi yg nk cpt meng ...moga Allah hncurkn propaganda mereka..AMINNNN

    ReplyDelete
  5. bukan stakat Aiman je yg kurang ajar dengan ulama dan kepimpinan...Dr. Mariah apa kurangnya..5 x 2 juga..

    ReplyDelete
  6. aku dah mula nampak sikir kerja parasit dalam PAs terutamanya selepas isu Nash dn najib..... Tapi ini tak membuktikan secara konkrit kewujudan diorang

    ReplyDelete
  7. Cuma nak penjelasan dari admin.

    1. Kalau nama-nama yg disebut ini adalah parasit, kenapa masih membiarkan mereka berleluasa dalam parti? Bahkan, diletakkan mereka sebagai calon2 PAs. Tak berbahaya untuk parti kah di masa depan nanti? Pimpinan PAS dah buat strategi ke untuk bersihkan parti dari puak2 parasit ni?

    2. Nak tahu jugak.. Isu video Dato Mustafa Ali yang hangat dikeluarkan hari tu, jugak ada kaitan dgn parasit atau kerja jahat BN semata2?

    ReplyDelete