Kenapa Aziz Bari Tidak Menggesa Karpal Singh juga Masuk UMNO? Adakah Ustaz Azizan Dan Karpal Jahil Undang?

Setelah melihat telatah 'lucu' Aziz Bari bersilat sebagai Hang Jebat bagi pihak parasit, saya terfikir juga kenapa Aziz Bari tidak menggesa Karpal Singh meletakkan jawatan dari DAP dan masuk UMNO? Bukankah Karpal Singh adalah peguam bela kepada KUIN dan mempertahankan KUIN dan seterusnya imej PAS di Kedah?

Berani ke Aziz Bari kata Karpal Singh seorang yang buta undang-undang?



Ustaz Azizan adalah Anti Parasit di Kedah
Menggunakan AUKU bukan bermakna menyokong AUKU.
Apabila KUIN gunakan AUKU untuk ambil tindakan ke atas lima pelajar Group I, ini tidak bermakna KUIN dan seterusnya Ustaz Azizan menyokong AUKU. Analoginya, jika anda berjaya menangkap seorang pencuri yang sedang masuk rumah anda, adakah apabila anda menyerahkannya kepada polis untuk dihukum bermakna anda telah anti hukum hudud mahkamah yang diguna pakai oleh polis untuk mendakwa mungguna pakai undang-undnag yang bercanggah dengna Islam?
Adakah Aziz Bari dan pengikut parasitnya ingin terus bertegas menyatakan Ustaz Azizan menyokong AUKU dan 'pengkhianat' kepada buku Jingga disebabkan oleh penggunaan undang-undang tersebut bagi mengambil tindakan terhadap 5 budak Group I yang melampau. 

Kalau benar begitu, saya cabar Aziz Bari supaya tidak membuat laporan polis serta tidak meminta pertologan Polis jika anak perempuannya diculik dirogol oleh perompak. Berdasarkan 'teori bodoh' Aziz Bari dalam kes KUIN, meminta polis menangkap dan menghukum perompak tersebut adalah bermakna menyokong undnag-undang anti hudud kerana hukuman terhadap perompak, perogol dan penculik adalah undang-undang barat yang bercanggah dengan hudud.


Teori bodoh Aziz bari.
Jadi bolehkah akal kita menerima 'teori bodoh' Aziz bari bahawa menggunakan AUKU terhadap 5 pelajar yang terbukti kurang ajar dan biadab bermakna menyokong AUKU?
Peguambela KUIN mempertahankan PAS

Tindakan budak Group I ini ibarat penyewa rumah, berdemonstrasi tak puas hati sebab tuan rumah ubah bilik air ke belakang rumah. Tiba ada bangkit, ini adalah hak bersuara penyewa rumah.

Apa cerita AJK PAS Pusat ni lawan PAS Kedah? Kerana upahkah atau kerana arahan Parasit?

Insyaallah, saya sedang mengumpulkan bahan-bahan bukti dan kronologi isu KUIN daripada awal sehingga kes dibawa ke Mahkamah.

25 comments:

  1. teruskan tuan admin jahanamkan parasit 2 dlm pas ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walau pun komen terdahulu aku blog ini golongkan aku parasit tetapi dalam isu KUIN ini aku sokong Ust Azizan sekalipun penjelasan beliau dan maklumat amat lembap diperolehi akibat sistem komunikasi yang lemah dalam pas. Penjelasan beliau mengikut fakta sekalipun berbelit. MB Kedah perlu penasihat strategi tetapi bukanlah dari kalangan anti parast yang suka perkara hearsay tetapi diolah menjadi first hand info. Apa pun tindakan MB Kedah masih betul.

      Delete
  2. Tak payah berbelit... memang Parasit nak jatuh ustaz azizan.... Ustaz azizan ni kan jenis sergah orang... ate... deme tak tahan le... sape le gamaknya agen parasit dalam kerajaan kedah...cer citer...cer citer...

    ReplyDelete
  3. Agen parasit yang lain adalah semua exco dan adun Kedah yg lain. Kami ambil iktibar dari apa yang berlaku di Terengganu satu ketika dahulu. Beza nya kami orang bendang kena kerja kuat maklumlah negeri jelapang padi.

    ReplyDelete
  4. http://anaksengat.blogspot.com/2012/01/pelikmemang-pelikkkk.html nak kongsi pandangan...

    ReplyDelete
  5. admin,kenapa harakah harini tiba2 puji ustaz hadi sbb nk lepas salah satu jawatan..hehe..sorry out of topic

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam. (cadangan selepas ni pengomentar beri dan jawab salam dulu.

      I'allah,saya akan ulas selepas ini. Ada sejarah yang sama sebelum ini.

      Delete
  6. pejalan kakiJan 30, 2012 10:45 AM...

    bukan setakat puji TGHH nk lepas salah satu jawatan tp klau boleh TGHH lepas terus sbg Presiden...si parasit tentu melompat2 bergumbira

    ReplyDelete
  7. Dato Panglima Bukit Kijal said...
    Harap harap UMNO tak baca rahsia besar yang PKR tak diberi satu kerusi pun untuk ditandingi oleh PAS Terengganu atas dasar PAS kini di terima oleh seluruh rakyat Terengganu dan PKR tidak perlu di Terengganu.

    PAS Terengganu didominasi oleh kumpulan UG( Perpaduan ) dalam perbincangan awal calun PR di PRU 13 Terengganu.

    Alhamdulillah setelah pengkhianatan Hassan Jati Ali didedahkan , ketegangan politik PR di Terengganu dapat dikendurkan dan insyaalah PR dapat menawan DUN Terengganu pada PRU 13 nanti.

    ReplyDelete
  8. Lawaknya rahsia besar tu ahmad... kalau rahsia besar hang tulis buat pe... hanya jelmaan parasit yg guna istilah kumpulan UG....

    ReplyDelete
  9. Bukan aku tulislah mangkuk aku ambil dari blog cucumatkilau. Tak reti baca ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lex aa bro, yg Lu p copypaste ayat mamat tu pasai? lain la kalu Lu setuju dgn mamat tu then Lu jgn meraban la apa org komen kat Lu ke guane..huhu

      Delete
    2. Kalau hang tak COMISSION dari DYMM Agong jangan mengaku dan tulis kapt pada nama hang, apa ingat kapt itu boleh suka suka tulis ka? tak ada aqal punyai mangkuk.

      Delete
    3. bro! Lu tau tempurung nyog yg dlm tu ada katak? hahaha...ni wa nak luas sket donia Lu, jgn duk rasa tempurung nyog tu sebagai langit... pilot kapai terbang org panggil apa? org yg bawak kapai laut org gelar apa bro...adoilarrr...hahahaha

      Delete
    4. Sebenarnya lu yang duduk bawah tempurong nyog... sekurang nya skop pencarian siapa lu yang rasa bijak sangat dah kian jelas dan mudah tahu siapa orang nya. inilah kemampuan parasit dengan satu soalan sahaja banyak yang terbongkar....

      Delete
    5. mudahnya buat kesimpulan, siapa la yg hantar Lu buat siasatan? membazir tulang aje.....hahahaha

      Delete
    6. Kapt ...bagi mereka yang terlatih memang amat mudah. Soalan Kapt siapa la yg hantar lu buat siasatan adalah stupid question dan tak perlu layan and goodbye. Mission accomplished over.

      Delete
  10. Di Selangor parah sbb ramai parasit...


    Pas Selangor:

    PJ = Boneka Parasit

    TPJ 3 = Parasit

    SU = Parasit

    Bendahari = Parasit

    Ketua Penerangan = Bapak Parasit

    T/KP = Parasit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami orang Selangor lebih suka Parasit jadi pemimpin dari kaki ampu ulama jadi pemimpin mcm geng you orang suka sebut sangat parasit tu... Hassan Ali...tulah..

      Delete
    2. ahmad: patut la geng2 parasit mcm ko ni x suka ulama sbb korang ni pembawakkan Islam liberal.. matlamat menghalalkan cara.. jenis main sondol je apa yg ada didepan.. x kira hukum...x hormat ulama....bila ulama tegur terus serang dan boikot ulama... ...ada yg sampai tulis buku pertikai Majlis Syura Ulama knp mesti ada perkataan 'Ulama' ...sampai tu sekali parasit2 ni benci ulama...sbb benci punya pasal tgk perkataan 'Ulama' pun dh x boleh..apa lagi tgk orangnya...org Islam cap apa puak2 parasit ni haa???..

      p/s: mungkin geng parasit ni hormat kat tok sami je...

      Delete
  11. Ibnu menulis amat mudah guna emosi dan sedikit akal tetapi penuh andaian sahaja. Apakah salah menegur ulama dalam bidang keduniaan yang kita amat memahaminya. Apakah salah mengatakan "Mengapa TGHH mengatakan kekalahan PAS Terengganu 2004 kerana penipuan terancang UMNO dan kita katakan kalau begitu mengapa berlaku berbagai peristiwa tidak manis disebut selepas 2008 berkaitan dengan PAS - UMNO. Dah tahu UMNO penipu dan khianat kenapa ada peristiwa kurang manis tersebut". Bukankah lebih molek diambil iktibar bersama tanpa kira parasit atau tidak. Lihat Hassan Ali dan Hassan Basri yang menegakkan ulama, apa yang tidak dicaci cerca nya parti dokongan ulama PAS ini?. Orang Parasit pun tidak tergamak menuturkan kata seperti mereka yang kuat berpegang pada wala' ini. Kalangan parasit berpegang kepada manusia diberikan Allah berbagai kebolehan dan ilmu, ada yang jadi ulama, ada yang jadi Dr, Jurutera dan berbagai bidang kepakaran lain. Hormati sesama ilmu yang Allah anugerahkan dan tidak terlalu sombong dan angkuh dengan keilmuan diri sendiri sahaja.

    ReplyDelete
  12. ahmad: menegur ulama x salah...tp klau CARA menegur tu x ada adab..buat ulama mcm budak2..mengata ulama apa brg bro...mmg parasit x caci kt public kononnya nampak baik...ingat korang punya geng parasit tu baik sgt ke bro..dlm mesyuarat ajk pusat langsung x hormat TGHH, hantar sms kt ulama, parasit2 ni guna bahasa apa..bahasa bunga ke bro?...klau x tau citer x payah sembang la bro...apa yg telah dibuat oleh blogger2 parasit (blogger celaka)yg melagakan TGNA dgn TGHH...timbulnya blog langgar TGHH....ni bukan sembang atas andaian...klau dulu arwah ust Fadhil Nor boleh hormat timbalannya TGHH...knp parasit2 skrg x boleh??? adakah parasit tu lebih baik dari arwah Ust Fadhil?..apsal 10 MP parasit tu buat protes idea TGHH pasal UG di parlimen dan dlm masa yg sama knp 10 MP tu yakin dan wala' kt penasihat PKR dlm isu 16 sept?....adakah kesalahan mengaibkan Presiden sendiri dikhalayak ramai dianggap kesalahan kecil?...memperkecilkan kewibawaan Presiden sendiri tp mengagung2kan Penasihat PKR...apa brg bro...x kira la jurutera ke, angkawsan ke, DR ayam ke... dh klau buat onar dlm jemaah x de pun lagi baik....sendiri fikir la bro..

    ReplyDelete
  13. Tuan merasakan diri sendiri sahaja yang tahu, ada orang lain juga tahu apa yang sedang berlaku di Jalan Raja laut itu, bukan dari hearsay tetapi melihat dengan mata kepala sendiri kelaku ulama, parasit dan penyokong nya (juga setiap pilihanraya kecil). Ramai lagi kalangan lain melihat telatah berbalah kedua kumpulan ini. Tetapi yang jelas nak jaga perut dari jaga Jemaah. ahli ahli seperti kami bukan nya bodoh sangat hingga nak dibawa bersama dua golongan ini tetapi yang mana benar dan molek kami ikut. kami juga manusia dikurnia aqal fikiran dan tidak sekali kerbau nak dicucuk hidung , tarik sana sini dan tambat di kandang sesuka hati dan perasaan.

    ReplyDelete
  14. Statement ahmad ni macam seorang kristian berkata: "aku tengok dengan mata kepala sendiri bahawa ada orang orang Islam mencuri." Adakah ianya boleh dijadikan alasan untuk menyatakan: "islam tidak semestinya baik".

    ReplyDelete