PENDEDAHAN: KHALID SAMAD GROUP UMNO DALAM PAS.

Aku sebenarnya tak hairan jika Khalid Samad buat onar dalam parti sebab aku tahu siapa dia dan kepada siapa dia report dan terima arahan. Iaitu UMNO melalui abangnya Shahril Samad sehingga sangup panggil ulama sebagai puritans dan panggil ulama sebagaimana orang UMNO panggil, iaitu golongan berkupiah putih.

Orang yang bela khalid samad memang duk tegakkan benang basah, atau kepada tersumbat atau memang dia adalah UMNO di dalam PAS. Sebab tu tak hairan dia terus bangkit isu Kota Damansara dan terbaru menghentam ulama yang bermultaqa di Kedah. memang dia anti betul dengan TG Presiden, TG Harun Din, Din Tok Guru (Zaharudin Muhammad), Ustaz Harun Taib, Nasarudin Tantawi, Nik Abduh dan lain-lain ulama yang dianggp penghalang agenda UMNO dalam PAS. Semua tahu bagaimana hubungan rapat antara KS dengan Ustaz SB, Wan Ji yang sampai hari ini tak kena tangkap walau berkali-kali hina sultan, nak buat revolusi macam dalam video youtube, dan panggil Dr. Harun Din ulama kepala lutut.

Aku intro sikit maklumat yang aku dapat daripada hacking yang aku buat. Dalam UMNO ni ada dua group yang tengah bergaduh. 1 group Mahathir dan satu lagi Group Najib (Rosmah). Group Najib ni sebenarnya Group Rosmah sebab Mahathir anti Rosmah yang banyak sapu projek. Jadi diorang bergaduh.

Jadi Najib sendiri rasa tak selamat. Justeru itu dia perlu cari pertolongan 'luar' untuk selamatkannya dari cengkaman Mahathir and the geng. Ringkasnya, Najib ada buat perjanjian dengan Anwar Ibrahim (DSAI) sebelum PRU yang ahirnya dibongkarkan oleh Yusof Karla. Masalah DSAI dan Najib ni ialah, mereka terhalang sebab PAS khususnya TG Hadi dan Majlis Syura Pusat enggan untuk ikut sekali. Jadi DSAI akan tercalar kalau PKR bergabung dengan UMNO secara single. Jadi untuk jangka pendek, diorang cuba pujuk TG Hadi dan Majlis Syura untuk menyertai DSAI, tetapi gagal. Sebab tu cara terbaik untuk jayakan gabungan DSAI dengan Najib, ialah heret TG Hadi dan PAS. Kalau gagal juga, mesti pastikan orang yang menang dalam muktamar ni adalah Pro DSAI bukan pro TG Hadi.

Ada satu lagi team yang dipasang oleh Mahathir yang senyap2 masuk dalam PAS. Diorang ada team dan group sendiri. Kedua-dua puak ni (Puak Najib / DSAI dan puak Mahathir) ada agenda masing-masing. Tetapi penghalang besar kepada puak2 ni ialah golongan Ulama yang banyak 'kacau daun'. SEbab tu blogger-blogger celaka upahan DSAI / Najib seperti Tulang As-Sisi, MSO (upah besar ni) termasuk BJ Fakaq yang aku dedah pertemuannya dengan Hatta Ramly telah terima arahan serang 'ulama' sampai mampus. Itu arahan yang mereka terima.

Di sini saya dedahkan satu printscreen dialog team UMNO dalam PAS tentang kepimpinan ulama, resolusi tahaluf siasi dll. Dalam ni ada 2 orang yang utama, iaitu Khalid Samad dan Aiman Athirah (budak UMNO lawan jemaah PAS masa di student. Kalau tak percaya boleh tanya batch dia kat USM Penang). Sebab tu puak-puak ni ambik budak UMNO kampus, dilatih kemudia masuk PAS. Hidup ditaja walau tak kerja, mampu ke sana ke mari walau takde sumber kewangan. Termasuk ZUlhazmi yang masa kampus dulu UMNO pior. Kalu tak caya tanya batch2 dia. Tapi tiba2 tanpa hujan tanpa ribut, jadi pejuang kental PAS, tapi duk kutuk syura dan ulama PAS.

Tengok macamna Khalid Samad terima nasihat abangnya Shahril Samad dan adiknya. Cuma saya tak pasti adiknya mana satu, boleh jadi adik perempuannya yang tegar dan beriman dengan sosialis.

Saya tulis balik dialog dan syarahnya:

KS: Tidak mustahil mereka (ulama) dinasihati pakar rujuk upahan UMNO/BN (Team Mahathir). Esok lusa saya akan dedahkan di Blog saya perbincangan antara adik dan abang saya pada hari raya pertama. Bahagian 4 artikel saya berhubung muktamar ini.

Leman RL: ok YB.. kami tunggu info. Aiman athirah! ha haa haa haa..

KS: Sebenarnya join UMNO tak semestinya dalam agenda. (cukup dengan ikut plan). Mereka mahu bebas supaya boleh cakap apa sahaja tanpa kira kehendak rakan. Kalahpun takpe. Golongan 'puritans' yg shahril (iaitu Shahril Samad, abang khalid samad, bekas menteri, pemimpin UMNO) gelar golongan kupiah putih Jeng, jeng. Tunggu pendedahannya.

KS: Hari ni ku ke Bintulu. Esok balik.  InsyaAllah lusa keluar. Mereka naif sambil diguna orang-orang berkepentingan....

Leman RL: Dapat apa join UMNO depa tu? Melayu? Islam?

Aiman Athirah: Sey (saya) pun ada impian duniawi bro. Mustahil ekew (engkau) tak do (takde).

KS: Ha3. Nak ke Kutub Selatan ke Aiman? Dengan kapal selam berkuasa nuklear Rusia?

Aiman Athirah: Nak ke dunia serba merah syeikh (saya tak faham yang ni). Bawa bulan, bukan pi bulan.

Saya attachkan printi screen asal bagi sesiapa  yang rajin.









8 comments:

  1. Assalamualaikum.
    Salam takziah..
    Dimaklumkan bahawa Ustaz Azizan (bekas MB kedah) telah kembali ke rahmatullah.
    Solat jenazah akan di adakan di kompleks PAS Pokok Sena, Langgar jam 5 petang ni,
    dan akan dikebumi di Muassasah Darul Ulum Pokok Sena.
    Al-Fatihah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

      Delete
  2. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete
  3. Thank you for providing information. I completely agree with you.
    We service providers Thay cam ung sky. Thanks!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

    ReplyDelete
  6. Hai semuanya, Nama saya Angga Annisa dan saya berbicara sebagai orang yang paling bahagia di seluruh dunia hari ini sebelum sekarang saya secara finansial dipukul tanpa harapan akan bantuan apa pun, tetapi ceritanya akan segera berubah ketika saya bertemu dengan Ibu. Saya sangat senang untuk mengatakan keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp.700juta untuk memulai hidup saya di sekitar karena profesi saya karena saya seorang ibu tunggal dengan 3 anak dan seluruh dunia tampak seperti itu tergantung pada saya sampai Tuhan mengirim saya kepada sebuah perusahaan yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, perusahaan yang takut akan Tuhan, ISKANDAR LENDERS, mereka adalah Juruselamat Tuhan yang dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir itu tidak akan mungkin sampai saya mendapat pinjaman sebesar Rp.700 juta dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Bunda Iskandar melalui email. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com] karena ini adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik

    Contact Details:

    e_mail Address:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com>>>>
    WhatsApp:::+6282274045059
    Company::Iskandar Lenders"""""
    Loan Amount:::Rp.700juta
    Name:::::Angga Annisa
    Country::::Indonesia
    Occupation:Trader
    Year:April,2020

    Jumlah minimum>>>>>>Rp.100 juta
    Jumlah maksimum>>>>>Rp.100 miliar

    ReplyDelete