Ini dia gambar leader yang merancang burukkan kepimpinan kepimpinan DPPM.


Aku dah bagi tempoh, tapi Zulhazmi tak tarik balik. Aku tak nak siar semua yang terlibat walau ada lagi seorang lagi YB yang aku masih tak nak siarkan.

Jadi dengan maaf banyak-banyak, aku terpaksa paparkan gambar orang yang terlibat merancang untuk memburukkan DPPM walaupun beliau sendiri adalah pemimpin kanan DPPM. Antaranya untuk menggambarkan Ustaz Nasruddin (Ketua Pemuda) dengan gaya hidup mewah dan Ustaz Nik Abduh (TKP) orang yang tidak 'perfom'.



 Dengan maaf, aku terpaksa publish. Ini adalah leadernya (bercita nak jadi KP untuk muktamar akan datang). Beliau juga hadir masa Ijtimak di Perak tersebut:

20 comments:

  1. Ingat dan takutilah kata2 Rasul, laknat yg Allah janjikan buat pengadu domba. Juga amaran Allah pada mereka yg menfitnah atau membangkitkan FITNAH.

    W'alam. assayuti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayuti! Orang yang rakam mesyuarat, bagi kat khalid samad lepas tu cut mana yang perlul, kemudian bagi kat Tok Guru Nik yang akhirnya kecoh parti satu malaysia... itu adalah sejahat-jahat adu domba.

      Delete
    2. lepas tu bila org tanya..kenapa buat macam tu..dengan yakinnya dia berkata 'ana dah istikharah 2 kali'..! haha..

      Delete
  2. Nasarudin Tantawi dan Nik Abduh memang tak perform. So what?

    ReplyDelete
    Replies
    1. The Snipper!

      Cuba sebut siapa yang perform di dunia ini selain rasul?
      Orang yang jahat cuba cari lemah dan sebarkan. orang yang baik satu jemaah tampung kelemahan dengan top up dan gabung kelebihan.

      Sekarang ini, sama-sama sendiri cari lemah untuk disebarkan, bukan nak top up atau tampung. Itulah yang sedang dirancang oleh Raja Al-Hiss dan itulah yang di'makan' oleh The Sniper.

      Delete
  3. Sayuti! Orang yang rakam mesyuarat, bagi kat khalid samad lepas tu cut mana yang perlul, kemudian bagi kat Tok Guru Nik yang akhirnya kecoh parti satu malaysia... itu adalah sejahat-jahat adu domba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas tu bila org tanya dia..kenapa dia buat macam tu..dengan yakinnya dia berkata 'ana dah istikharah 2 kali'..! haha.

      Delete
  4. Time orang, fitnah la, tak usul periksa la, adu domba la... time dia? Maksum? Paling2 koman alasan bila takde hujah: 'Ana dah istikharah'.

    Ni zaman orang ada akal, bukan main sentimen, tapi main hujah dan penunjuk bukti...

    ReplyDelete
  5. kesian dia,dlu kt UK bkn men hebat dia ni.Hancoq UMNO,hancuq UMNO...

    ReplyDelete
  6. Saya berani kata BSSP ini seorg yg dilaknat Allah, sebab sifat namimah adalah satu yg sgt dibenci Islam.

    Sila baca betul2 apa itu namimah.

    Tiba2 masuk tajuk isu Laporan Disiplin kepada Jawatankuasa Disiplin PAS yg berlaku 2009 lepas. Isk lama dah... dah ramai yg bertanya dan dah ramai yg faham.

    Hasan Ali dah jadi pengkhianat Islam & perjuangan PAS. Masih ada yg mahu membelanya?

    Jika makhluq yg menulis ini berani dan IKHLAS,
    hubungi HP saya: +614 6894 5948. Nak tahu apa2 hal yg saya tulis, i/Allah saya akan terangkan, dgn syarat antum bertaaruf diri dan benar2 bertanya demi penjelasan.


    W'alam
    assayuti
    WhatsApp: +614 6894 5948

    ReplyDelete
  7. Sayuti,
    1. apa itu An-Namimah? Cuba bagi definisi.

    2. Berani ialah debat kat sini.. kalau wa hanya ana dan enta sahaja...

    3. Sekali lagi, enta dah mengaku yang enta rakam mesyuarat di Selangor? Soalan ana selanjutnya, enta bagi kat sapa rakaman itu? Adakah direct ke TGNA? Kalau berani jawab soalan ni dulu sebelum ana cerita lanjut apa kesan sikap hipokrit enta.

    ReplyDelete
  8. Masya Allah... kamu nampak berani berkata, tapi pengecut ke nak jumpa atau berhujjah?

    Teruskan biar org kenali sifat kamu. Tak takut naminah bahkan tak takut berdusta.

    Ittaqillah...

    p/s - namapak berminat dgn isu saya 4 tahun lepas? Eloklah kamu pi join Hasan Ali. Ajak sekali semua yg bersubahat dgn kaum bersama2 dgn Hasan Ali.


    - Kalau nak tahu sgt isu DHA, silalah google nama saya dan kenyataan saya. Settle! Itu cara terbaik layan si bacul yg Allah laknat mcm ni..!


    W'alam

    ReplyDelete
  9. Kenapa Saudara Sayuti nampak sentimen? Insyaallah, semoga saya meningkatkan taqwa saya. Terima kasih atas pesanan sayuti. Atas kesedaran Ittaqillah maka saya hanya cerita apa yang saya lihat, alami dan benar-benar berlakuk.

    Firman Allah swt: وإن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا
    Maka ayat ni kata: jika datang seseorang fasiq kepada kamu membawa berita, maka hendaklah kamu selidiki.

    Sayuti tak kenal saya sama ada fasiq atau tidak, maka lebih aula tabayyun cerita saya.

    Untuk tabayyun, Adakah sayuti dah tanya Suhaizan? Jika belum tanya, terus kata saya 'bacul', 'berdosa' dan lain-lain perkataan kesat sebelum menyelidiki, maka itu sentimen namanya. Zaman sekarang orang dah tak main sentimen... orang main hujah dan fakta. Atau paling kurang bagi klu dan kamus selidik. Saya tak pernah minta untuk anda percaya 100% apa yang saya siarkan (sekalipun bagi saya 100% yang saya terbitkan ini adalah benar) tetapi bagi anda yagn tidak mengenali saya, hendaklah menyelidiki fakta yag saya share di blog ini.

    Sekali lagi saya nak tanya sayuti, enta dah mengaku yang enta rakam mesyuarat di Selangor? Soalan ana selanjutnya, enta bagi kat sapa rakaman itu? Adakah direct ke TGNA? Kalau berani jawab soalan ni dulu sebelum ana cerita lanjut apa kesan sikap hipokrit enta.

    Saya perlukan jawapan, bukan 'bacul', 'laknat' dan lain-lain kerana itu tuduhan dan sentimen, dan blog ini suci daripada kata-kata kesat seperti itu.

    Jika saya terkeluar perkataan kesat, insyaallah saya tarik balik perkataan itu (sahaja), insyaallah.

    SEkarang saya perlukan jawapan dari Akhi Sayuti, harap jawab dengan ikhlas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita kena akui golongan parasit mmg ada dlm PAS. Jadi tolonglah semua yg sayangkan PAS, perjuangan PAS bantulah pimpinan, dokonglah Kepimpinan Ulama.

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. en sayuti..isu nya bukan isu hendak membela DHA..isu nya ialah akhlak dan adab dlm berjamaah..ingat kami suka sgt dgn DHA? siapa yg naikkan DHA untuk jatuhkan almarhum ustaz hassan shukri? siapa yg pertahan DHA dalam perhubungan PAS selangor ketika DHA mula2 diangkat jadi PJ? kami x pernah lupa sejarah itu..apakah beradab apabila rakaman yang hendak dikemuka & didengarkan kepada TGNA dari rakaman yg di edit2 semata2 utk menimbulakn kemarahan TGNA kemudian memanipulasi kemarahan TGNA?, apakah itu adab terbaik dengan melaga2kan TGNA dengan mana2 manusia di atas muka bumi allah ini? bukankah ketika pertemuan antara pemuda & DHA itu semua bersetuju agar tidak dirakam atau dihebahkan kpd org lain? hmm..tapi apa nak diherankan pun..DHA tu sendiri adalah wajah2 'nampak kudus' tapi diperguna oleh spesis parasit utk jatuhkan almarhum ustaz hassan shukri..bila dah naik..wuahh..beria2 gulungan parasit ini dengan apa yg dinamakan sebagai projek 'PINTAS' nak tawan selangor..ke arah selangor baru..itu ini dsb..khalid samad sendiri pernah dengan kurang ajarnya bercakap di hadapan almarhum ust hassan shukri 'selagi org tua ini ada, pas tak kan menang di selangor'!!!..

    ReplyDelete
  12. MSO kena tibai?huh kadang2 kita suka melihat orang lain hingga lupa kelemahan diri. Nah!!! Mg Allah hadirkan kebenaran. Hancur Parasit..

    ReplyDelete