Raja Iskandar Sedang Cari Simpati

Setelah aku pos semalam, semua mata blogger, Facebooker dan lain-lain cari aku punya blog. Raja Iskandar mula mencari tempat meminta belas kasihat dengan 'politik mencari simpati sebab difitnah'.

Aku sudah memberi amaran! Aku dah contact direct beri amaran. Aku bukan bodoh, gerakan dia aku tahu. Mesyuarat dan jatuhkan imej ketua pemuda dan timbalan ketua pemuda. Ajak Suhaizan join, tapi Al-Hamdulillah Suhaizan tak nak sertai 'gerakan ini'.



Aku dah beri amaran kepada perosak Jemaah. Jangan cari pasal dekat-dekat pilihanraya. Aku sabar dah lama. Aku menyepi kerana dekat PRU. Aku menyepi bukan bermakna aku 'bercuti' daripada follow up 'gerakan' bawah tanah parasit.

Kenapa masing-masing tidak meminta kepastian dan 'sumpah' raja Iskandar bahawa dia tidak melakukannya? Kenapa tidak bertanya kepada Raja Iskandar 'Bersumpahlah dengan nama Allah bahawa anda tidak merancang, tidak terlibat sebagaimana yang didakwa oleh blogger BSSP'. Kenapa tidak diminta demikian?

Aku benci orang yang hipokrit macam Raja Iskandar. Ibarat lebah yang mulut membawa madu tetapi bontot dipenuhi racun. Aku bukan membencinya kerana dia hipokrit lebah, tetapi kerana ia mula menjadi 'leader' kepada jatuhkan 'orang itu' dan 'orang ini'.

Dalam posting aku lepas, aku letakkan satu ayat 'gap/trap/perangkap' yang orang tak perasan. Nanti aku ulaskan. Aku buat begitu sebab aku tahu apa yang mereka bincangkan.

RAJA ISKANDAR ADA BACKGROUND YANG AKU RASA MALAS NAK CERITA. Aku tak nak burukkan lebih-lebih. Aku dedahkan ni pun sebab dia dah mula over lead 'gerakan sulit' dalam bentuk nak jatuhkan orang itu dan orang ini. Tapi kalau dia lebih-lebih sangat kata Blogger BSSP fitnah dia, nanti aku ceritakan supaya semua boleh tanya dan siasat dan bertanya orang sezamannya.

9 comments:

  1. salam broooo mana lgi kesah parasit nie korek bro kasi hangatla bro bru best.....kasi hentam sama depa

    ReplyDelete
  2. Penipu.. Raja iskandar adalaj tokoh penghidup pemuda saat lesu lepas kalah 2004. Jangan nak pundek sangat fitnah orang. Kalau ada bukti bagila.. Ini x.. Cakap bg2 spekulasi suruh org anghap buruk.. Hg nk suh org sumpah hg ngla bukti dulu... Tektik yahudi laknat jugak nak pakai..

    Aku baru tau psl blog.ni.. Hg tggu.. Aku akan ratah hang hidup2... Ejen yahudi mcm hang x layak mengaku ahli pas... Cit..

    ReplyDelete
  3. woW! bengkengnya...takut wa...hahaha..
    wa mau tengok Lu ratah hidup2 atau Lu mau kasi racun toksid ke ikut pandai Lu la ke guane..
    wa tetap bersama kepimpinan ulama' dan wa mau bersama penulis meracun parasit dan barua parasit..huhu

    ReplyDelete
  4. Cakap wa lu.. Konon2 ganas tp islamik.. Boleh simpan hg punya berlakon... Cakap fitnah kalah abu kahal.. Konon2 sokpng ulamak.. Pigirah.. Aku mmg akan ratah hg hidup2. Tp bukan fizikal la... lebih kpd jawab fitnah hg jaa.. Jgn pi print reply ni p mengadu kat tok guru plak suh rotan aku...

    ReplyDelete
  5. hahaha... Lu kata Lu baru tau blog ni dan mau ratah idup2... wa mau lihat Lu jwb balik apa2 yg penulis blog ini tulis, wa kasi Lu kebebasan Lu nk jawab hok mana dulu Lu pilihla bro... :-) Lu jgn gertak keling aje..hahaha

    ReplyDelete
  6. nk wat pa gaduh2???Parasif buat parti baru la der...

    ReplyDelete
  7. tanya sape belakang KU IS tu?....sape Asmuni?

    ReplyDelete
  8. Aku org perak..tau apa yg berlaku dlm DPPN PErak..apa yg najmi nadzir tu tak betul pun..ku is mengembalikan pemuda lps lesu 2004 tipu la..ku is waktu tu dok kat mana?? dia muncul semula tahun bila?? dia blk malaysia buat PHD yang tak setel sampai skrg tu tahun bila???

    Ku Is plak skrg ni LEAD gerakan nak jatuhkan KP PERAK YB US ZAWAWI...

    ReplyDelete
  9. kata pejuang islam....tak tau dosa pahala. kamu semua adalah pelengkap kepada syarat kemenangan islam tertangguh. istighfar atau keluar dari jamaah PAS. jangan nak jadi syaitan atau menjadi lidah syaitan.

    ReplyDelete