Adakah Blog Ini Cuba Di Hack? Ada Sapa Boleh Advise?

Saya rasa macam ada 'tetamu lain' memasuki blog ini, melalui beberapa 'alarm' yang saya buat, saya rasa macam ada tetamu tak diundang... Sapa boleh advise?

Contohnya: comment El-Haraki (11 January 2012 01:52) ni bukan saya yang delete....
http://selamatkan-pas.blogspot.com/2012/01/kronologi-sedih-kita-semua-bersedih-dan.html?showComment=1326217775095#c5363284370117763668

Harap ALlah selamatkan blog ini. Walaupun umurnya baru, tapi pengunjungnya sudah melangkau sekitar 5000 orang setiap hari. Saya yakin, dalam tempoh terdekat, boleh mencecah 10,000 orang setiap hari kerana berita yang saya nak posting selepas ini lebih penting.... Insya Allah.

11 comments:

  1. pi mampos la parasit. tgh panas la tu

    ReplyDelete
  2. Tahniah blogger SELAMATKAN PAS..ini bermakna blog tuan brjaya menarik perhatian parasit2 SIAL tu smua..saya pasti mereka smua kepanasan..tahniah tuan! Kami sntiasa bsama2 tuan utk slamatkan PAS

    ReplyDelete
  3. Salam saudara, bagaimana ulasan terhadap pdgn PENARIK BECA berkaitan pemecatan HA spt yg dimuat dlm Malaysiakini..Ini sudah melibatkan kerahsiaan mesyuarat Jkuasa PAS Pusat..

    "Menulis dalam blognya, Abu Bakar yang lebih dikenali sebagai "Penarik Beca" mendedahkan, majoriti anggota jawatankuasa pusat PAS hanya mahu Hasan digantung antara enam hingga 15 bulan sahaja.

    Sejak tiga tahun lalu, Abu Bakar (kiri) antara penulis blog bahagian hadapan yang rancak mengkritik dan mendedahkan usaha mewujudkan kerajaan perpaduan PAS-Umno yang dikaitkan dengan Dr Hasan.

    Ketika dihubungi Malaysiakini, sumber mengesahkan spekulasi Abu Bakar dengan menambah bahawa Nik Aziz yang juga mursyidul am antara yang mengutarakan cadangan pemecatan itu ekoran kenyataannya yang didakwa sering mencemuh garis parti."

    ReplyDelete
  4. Kami akan tetap bersama tuan untuk pertahankan PAS. Wallahul musta'an.

    Yang penting simpan segala posting yang telah tuan siarkan sebagai persediaan.

    ReplyDelete
  5. Anonymous 13:59, saya baru postingkan tentang berita Malaysiakini dan penarik beca.

    ReplyDelete
  6. Berubahlah Sekarang, kenape buang balik artikel tu?

    ahli Majlis Syura Ulama' x tau ke tentang parasit2 ni?

    TGNA & TGHH x tau ke parasit ada dalam ajk PAS Pusat ?

    aaaaahhhhhh !!! kenape jadi macamni ??!

    ReplyDelete
  7. Blog kena hack benda biasa...
    Kalau blog ni dah dilihat mengancam "grand design" mereka, tentu mereka akan upah team I untuk hack

    Cadangan saya ialah anda setiap kali anda buat artikel, anda save dalam email anda juga.

    Kemudian anda ada rakan-rakan lain yang sebarkan juga posting anda dalam blog atau dalam FB. Boleh juga kalau nak post by email pada orang lain.

    ReplyDelete
  8. backup, backup, backup. tu penting

    ReplyDelete
  9. Kerapkan tukar pasword dan email

    ReplyDelete
  10. wa dah nasihat 2minggu lepas, Lu kena guna fake ip add dan mac addr. dan adakan beberapa layer password utk pc dan hard disk. mintak tolong dg studen IT

    ReplyDelete