Kini Sudah Pasti Giliran Ustaz Azizan Selepas Dr. Hassan

Setelah gagal menjatuhkan Ustaz Azizan dengan menggunakan isu KUIN, kini timbul pula isu dua exco yang menentang Ustaz Azizan dengan alasan peribadi dan lain-lain. Dua Exco tersebut (selepas ini Insyaallah bekas Exco) pergi ke sana ke mari memburukkan Ustaz Azizan dengan isu-isu yang di reka cipta.



'Timing' golongan parasit untuk timbulkan isu memang bijak, iaitu time Presiden ke luar negara. Kalau isu UG dahulu, begitu juga dengan isu Dr. Hassan dan Ustaz Nasharudin, timing isu ini ditimbulkan ialah apabila Presiden ke luar negara.

Akhirnya, isu-isu ini akan memparahkan lagi PAS di kaca mata awam.

* SElepas ini: usaha melaga-lagakan antara ustaz Azizan dan Ustaz Taib Azamudin.

12 comments:

  1. mmg makin jelas peranan parasit dalam konflik kat kedah

    start mahfuz kena buang dr timbalan pj, macam2 isu mula dimain nak soh azizan letak jawatan

    parasit ni bukan takat jgn bg kjd exco, bertanding pun jgn bg lagi

    soh depa pi cium kepala lutut mahfuz dgn anwar sana

    celaka punya parasit

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang hang tak tau apa yang sedang berlaku di kedah itu, tetapi memandangkan hangpa rapat dengan Pres dan SUA, elok pi tanya depa itu pasai apa surat bantahan dihantar dewan ulamak kedah depa peram sampai dari terguris jadi kudis dan sekarang dah jadi barah (stage 4 pulak tu) susah nak perbaiki lagi. Elok hangpa tutup mulut dari tuduh macam macam. Apa ingat kami orang kedah tak reti sangat ka? apa parasit parasit. Tak kan Ketua dewan Ulamak dan satu kawasan letak jawtan Pres dan SUA buat tak tau, mentang mentang azizan geng depa...ingat boleh buat ikut suka hangpa ka?

      Delete
  2. Alimasod! Yang hang suruh bung pi kedah, mana hang tau yang bung bukan orang kedah?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu parasit jd clon tmpat aku,tobat aku wat undi rosak dari bg menang kt org munafik cmtu.

      Delete
  4. sy nak tanya DHA tu kira salah ke betul? nampak mcm betul....tp nak tanya d kalangan ahli..sy pengundi ats pagar yg menyokong hassan ali dan ketegasan enakmen syariahnye...dia laksanakan islam tapi dihalang oleh pas..sy tak faham dan keliru..jadi dasar pas juga berubah kepada negara kebajikan? negara islam tiada dalam quran? bukan islam sebagai timbalan presiden pas? himpunan selamatkan akidah tidak patut sokong tp himpun utk anwar digalakkan hadir? isu komunis? isu dap jadi timbalan perdana menteri? isu israel? isu pasir diselangor yg penuh dgn bukti tunggu masa je? umno sekongkol dgn mca haram..pas+ dap halal? isu Ustaz Badrol Amin mengimam mahdikan Anwar Ibrahim? Pendapat kalian tentang keengganan Anwar sumpah laknat menafikan fitnah? Dap halang tugas pegawai kerajaan dan dasar kiasu anti islam melayu? Sy bakal mengundi tahun ni..saya percaya ramai belia macam sy yg muak dgn permainan politik diluar sana..sy tidak baca utusan dan dan tv3..pemikiran saya lahir dari pergaulan dgn masyarakat dan rata2 juga keliru..saya minta penjelasan clearkan permasalahan pengundi atas pagar yg tidak memihak ini..adakah perlu memboikot PAS seperti mana ahli umno memboikot umno yang skarang kita lihat ada hasil..umno dok kerja lebih keras..manakala PAS lebih tertumpu pada masalah dalaman perebutan kuasa..bila dah menang baru nak berebut..dulu takde siapa yang sibuk pasal Ustaz Azizan yang dah jaga lama dari dulu kat Sungai Limau..kampung saya..macam2 hal terjadi? saya keliru..boleh tolong jelaskan..dan saya pasti tidak mahu terima DAP dalam jemaah Islam..saya pasti juga ramai umat Islam tak bersetuju dgn DAP ini...saya tersentuh dan berfikir dgn ceramah Ustaz Kazim Elias di pengkalan pegoh..penuh makna...berkaitan dengan pertanyaan saya itu boleh tolong jawab..terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok semua tv. Baca semua suratkhabar. Nilaikan. Boikot2 tu bodo (maaf, kasar). Lainlah mmg lagho mcm URTV, Mangga dll. Bg saya TV3 dan Utusan byk bg sumbangan liputan media yg berguna. Nilai ikut penilaian sendiri. Aqal Allah dah bagi.

      La ni PAS dah bengong, tak boleh pakai. Pd sayalah, masalah yg melingkupkan PAS takkan selesai selagi:
      1-ada parasit dlm PAS,
      2-PAS tak terima semula Dr Hassan Ali dan lain2 ahli yg dipecat kerana menyuarakan kebenaran Islam spt Hassan Basri, Kazim Elias, Md Nor Deris, Zulkifli Noordin dll,
      3-PAS tak sedia bekerjasama dgn UMNO dlm memperjuangkan Islam,
      4-Nik Aziz dlm PAS

      PAS perlu kembali pd ajaran sebenar Islam dan suruh Nik Aziz bersara. Pendek citer, PAS pecat Nik Aziz, semua setel. PAS blh kuat semula mcm 80an dan 90an.
      PAS bakal hilang Kelantan dan pengaruh sebab ketamakan Nik Aziz.

      Saya undi UMNO/BN

      Delete
    2. BTW, dulu saya sokong PAS. Mcm Dr Hassan Ali, kita sokong sapa yg perjuangkan Islam. Sbb kita bukan sayang parti (yg diasaskan oleh manusia). Kita sayang agama. Noktah.

      Delete
    3. saya juga berasakan ada sedikit sifat taksub kepada pemimpin dikalangan ahli PAS...tapi saya sebagai muslim sudah tentu mencari perjuangan islam..lagi pun kalau undi PAS ketika mereka bersama DAP PKR yang terang2 menentang Islam adalah sukar bagi saya..jika hanya PAS dominan mcm ameno dominan then barulah saya akan bersama jemaah..PAS nak buat apa pun tak mampu skarang..tak dominan..jadi susahlah..kalau undi PAS lepas tu yang akan jadi MB PKR dan exco2 yang besar adalah DAP harbi..PAS jaga adat sukan je..ini tak betul..bnyk isu yang perlu PAS perbetulkan sebelum golongan atas pagar atau berkecuali kembali menyokong mereka..

      Delete
  5. sorry panjang...dah lama nak bertanya..maklumlah 1st time nak undi..huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokonglah jemaah Islam yang syumul. kamu akan slamat... bersamalah jemaah ketika senang dan susah... DAP tu mad'u kita... sasaran dakwah kita.... x salah tahalluf siasi utk menguatkan PAS... kita tengok kesannya, mereka tertarik kepada Islam... ini amat menguntungkan Islam sebenarnya...

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete