Satu Lagi Penyelewengan Harakah Daily


Setelah dua tiga hari ini, lidah terlalu banyak bukti-bukti yang menunjukkan bahawa lidah rasmi PAS sudah tidak lagi bertutur mengikut kehendak Parti. Setelah diserang bertubi-tubi oleh banyak pihak, sejak semalam Harakahdaily kelihatan sudah mula menyiarkan hampir 98% berita betul.Dalam keadaan tekanan sebegitu, sempat lagi parasit-parasit ni ambil kesempatan dengan mengubah perkataan Dewan kepada Ketua pada tajuk berita.

Setelah dua tiga hari ini, lidah terlalu banyak bukti-bukti yang menunjukkan bahawa lidah rasmi PAS sudah tidak lagi bertutur mengikut kehendak Parti. Setelah diserang bertubi-tubi oleh banyak pihak, sejak semalam Harakahdaily kelihatan sudah mula menyiarkan hampir 98% berita betul.

Dalam keadaan tekanan sebegitu, sempat lagi parasit-parasit ni ambil kesempatan dengan mengubah perkataan Dewan kepada Ketua pada tajuk berita.

Lihat dua perbezaan di bawah:






Tajuk di dalam web asal ulama ialah, Dewan Ulama, bukan ketua ulama.


Perbezaan antara dua tajuk ini ialah, laporan di dalam website Dewan Ulama menunjukkan sokongan padu ulama kepada majlish ukhusan dan mahabbah. Sememang dewan adalah sesuatu yang besar di dalam parti.

Apabila Harakahdaily mengubah tajuk daripada Dewan Ulama kepada Ketua Ulama, pembaca akan fahami bahawa sokongan itu hanya daripada individu di dalam ulama, bukan dewan itu sendiri. Perkataan ketua tidak sekuat perkataan Dewan.

Persoalan di sini ialah, kenapa Harakahdaily ubah benda ni? Tersalah? Mustahil. Nak jimat ruang? perkataan Dewan dan Ketua sama-sama 5 angka? Pening!!! Bagi yang tak tahu. Tapi bagi orang yang tahu macam aku, memang jelas ini semua kerja Parasit yang nak laga-lagakan pimpinan PAS dan anti keharmonian yang diajar oleh Sunnah Rasulullah saw.

Teruskan boikot Harakah dan Harakahdaily selagi dua Parasit Zul Sulong dan Rasyidi Hassan berada disitu.



Klik disini untuk like facebook page Selamatkan Harakah!!

9 comments:

  1. ok fair, katalah sekiranya parasit 2 org tu disingkirkan dari harakah/h.daily... bagaimana pulak dgn 'tuan'nya? kalu umbi masih ada kat situ lg, akan diganti dgn parasit lain ke guane

    ReplyDelete
  2. Parasit tak ada umbi, dia ada akar je... bila akar tercabut, matilah dia.

    ReplyDelete
  3. Al-hamdulillah, sambutan terhadap website ini sungguh menggalakkan. Bermula dengan 0 pengunjung utk permulaan, sekarang pengunjung sudah mencecah tidak kurang seribu sehari.

    Semoga golongan parasit-parasit ini cepat-cepat nyah daripada PAS.

    ReplyDelete
  4. maksudnya ni parasit liar yg tak bertuan? saja buat onar dlm harakah/daily gitu2 je?

    ReplyDelete
  5. ni bukan parasit liar, bukan hantu hutan, tapi hantu raya... bila hantu dah ko, tuannya juga akan ko. Sama macam parasit ni. BUkan dia singgah saja2, ada tuan yang letakkan dia kat 'pokok' PAS.

    ReplyDelete
  6. sobeng layang sangat tulang besi.. kegi dia jadi CEO, dia dok ingat dok kita semua.. hehehe

    ReplyDelete
  7. Sedih tengok puak2 jual nama ulama untuk dapat jawatang.


    Ish ish ish

    ReplyDelete
  8. Lagi sedih tengok pencaci ulama utk dapat wang.

    ReplyDelete