Penyalur Maklumat Mesyuarat Dewan Harian Pusat Dan Penggerak Saraf



Mengapa Dr Hatta sanggup panggil Zainul Faqar dari Penang ke Kuala Lumpur semata-mata untuk feed maklumat tentang kandungan mesyuarat Majlis Syura Ulama yang telah dibentangkan oleh Presiden di dalam mesyuarat dewan harian PAS Pusat? Ada seorang lagi juga ahli dewan harian PAS Pusat yang telah terlibat tetapi aku simpan dulu, sebab aku masih membaca asas perbuatannya, sama ada sayangkan parti tetapi silap faham atau memang kerana ada agenda lain.




Dr Hatta ini juga merupakan orang yang paling penting membuat gerakan bawah tanah di dalam PAS di samping dua orang lain sebagai pemikir dan pemberi arahan. Manakala kepala perlaksana / pelaksana jentera adalah Mat Hussein Pasir Puteh. Jentera utama dibawahnya ialah Azizan Buncit dan beberapa bekas askar bersara.
Dr Hatta adalah antara (sebab ada dua tiga orang lain lagi) yang merupaka penyalur maklumat dan kehendak tertentu, manakala pengatur dan pencatur strategi adalah Mat Hussein.

Antara kepala pelaksana kepada arahan Mat Hussein (bekas anak usrah Ustaz Alias Osman -  murabbi IRC) sebahagian besarnya di Melaka, dan antara perlaksana terjahat ialah di sebelah utara tengah, iaitu Zainulfaqar Yaacob, bekas sekolah SMKA Al-Mashoor (L) dan bekas UM. Sememangnya Zainulfaqar ini layak digelar budak Jahat kerana telah membuat hubungan dengan gadis-gadis sama ada anak buah didiknya di Universiti-Universiti tempatan atau gadis-gadis universiti yang mudah dipujuk rayu yang berdahi licin. Bukan setakat itu, bahkan antara orang yang telah me'remote control'kan gadis jemaah berkahwin dan bercerai dengan penggerak UMNO seterusnya berjumpa secara sulit dengna wanita tersebut.

Bukan setakat itu, tetapi telah terlanjur sehingga melahirkan anak luar nikah dan tidak bertanggungjawab terhadap perbuatannya selepas itu.

Aku akan dedahkan gambar selanjutnya berkaitan skandal BJ Faqar ni, termasuk semua gambar-gambar wanita yang dirosakkannya.

Aku dedahkan kejahatannya ini supaya:
1. Semua jentera yang menerima arahannya supaya kenal siapakah ketuanya. Ini kerana, BJ Fakaq ini adalah murabbi penting di kalangan bekas-bekas Group I yang bergerak selepas habis UNIversiti.

2. Kalau inilah kejahatannya, apa nak hairan sangat untuk si BJ ni membuat kerja-kerja kotor di dalam parti seperti menfitnah Tok-Tok Guru seperti TG Harun Din, TG Presiden dan lain-lain. Orang yang ada iman tak akan sanggup membuat kerja-kerja jahat ini.

3. Supaya semua pembaca menilai tulisannya antara benar atau fitnah terhadap kepimpinan ulama di dalam PAS. Ini kerana, seseorang yagn membawa berita mesti diseliki latar belakang pembawa berita tersebut, khususnya apabila membawa berita negatif terhadap orang yang soleh tanpa membawa Bayyinah.




Kalau pembaca blog ini masih ingat, akhir tahun 2011 dan awal 2012 aku pernah posting satu tajuk "Harap Zainul Faqar Kenal Salah Seorang Daripada 4 Awek Ini". Tapi aku tidak tergamak untuk mendedahkan skandal tersebut justeru ia akan melibatkan masa depan keluarganya. Aku hanya bersabar sahaja terhadap sikap si BJ Fakaq ni sekalipun antara penggerak utama melabelkan TGHH sebagai orang yang pengkhianat parti dengan menggerakkan jentera saraf parasit. Justeru kesabaran itulah aku tarik balik artikel awal tentang skandalnya, sekalipun aku juga terpaksa bersabar melihat kepimpinan tertinggi parti yang difitnah dengan fitnah jahat.

Jika orang yang mengenalinya dari luar, maka BJ ni dilihat sebagai orang yang lembut dan berbudi bahasa. Kalau tidak masakan dia dapat meratah tubuh gadis yang lemah. Sekalipun ada pemimpin-pemimpin parti yang di'enggage'nya termakan umpan, hasutan dan jarumnya seperti YB Mahfuz Omar dan lain-lain yang sentiasa dikhidmatinya dengan membawa dan mengambil YB sepanjang di KL (waktu BJ Fakaq tinnggal di KL), sebab YB Mahfuz tak pandai memandu kereta (in-sha-allah pandai memandu negara).

Sebab itu, selepas ini aku akan postkan balik artikel lama aku dahulu sebab aku lebih sayang dan kesiannya pemimpin parti berbanding keluarga si BJ Fakaq. Cuma aku harap tiada pembaca yang menyampaikan berita dan posting aku nanti kepada keluarga isterinya, khususnya kepada isterinya sendiri.

12 comments:

  1. bersabarla brooo kau dedahkan yg lain jgn melibatkan maruah dan keluarga..sabarlah..sesungguhnya Allah bersama org yg bersabar...

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Hahaha.... gua gelak jer ngan tulisan lu yang lawak nih... hahahaha ... ini ker tarbiah yang lu dah dapat selama nih ... lu tuduh orang "meratah" gadis... lu kena bawak 4 saksi bhai... takkan la dalam tarbiah lu dulu diorang takder ajar bab nih... hahahaha... memang lawak aaa...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  3. terbaik bro...aku benci parasit berada dlm jamaah..

    ReplyDelete
  4. Lahanat betoila kerja2 blogger celaka yg jd barwa parasit ni..

    ReplyDelete
  5. Sys Op, kalau ye nak bangkang pun, tunggu aku post habis dulu...

    Mana ko tahu aku dapat tarbiah? Ko kenal aku ke? Ntah aku ni budak engineering ke, budak seni ke, budak muzik ke yang belajar kat alaska ke? Nampak sangat ko ni bro di hasut oleh BJ Pakaq. Aku cabar ko aminkan doa aku semoga isteri ko juga dimainkan oleh Pakaq, baru ko rasa. Nanti aku aku akan postkan juga In-Sha -Allah.

    Sejahil-jahil agama aku, aku reti juga bahawa 4 saksi tu perlu dalam kes penyaksian terhadap tuduhan lisan. tapi bila benda dah ada bukti, bahasa arab sebut Al-Bayyinah, maka tak perlu saksi. Dalilnya Saidina Omar pernah nak jatuhkan hukuman had ke atas seorang perempuan yang mengandung tak cukup 9 bulan kahwin, sekalipun tiada saksi. Cumanya Saidina Ali bantah sebab minimum bersalin selepas benih masuk ialah 6 bulan. Kisah ini menunjukkan ijmak para sahabat bahawa apabila ada bukti, maka saksi tidak diperlukan. Ada faham bro!!! Memang kalau bernaqibkan Wan Ji, maka tak faham benda ni...

    Kalau jahil agama Sys Op, memang mudah nak termakan hujah BJ Fakaq... Lepas ni pergi tanya Wan Ji apa hujah nak balas hujah agama aku sebagai lumrah pengamalan ngko orang semua. Bila bab hudud kepala-kepala korang pergi tanya wan ji, Ayatollah Asri, sedangkan Dr. Harun Din ada. Tu yang duk merapu pasal agama.

    Kalau ada masa... Nanti aku post satu dialog yang aku hack antara BJ Fakaq dan Wan Ji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm kes Saidina Omar tu, dia nak hukum pada wanita tersebut yg memang sah mengandung tak cukup 9 bulan kahwin. Dalam hal wanita, setuju memang tak perlu dibuktikan lagi sebab dah terang. Tetapi, siapa lelaki yang melakukannya?, macam mana nak buktikan anu lelaki itu yang punya angkara seandainya dia tidak mengaku?

      Bagaimana nak sahihkan tuduhan tuan jika orang(lelaki) yang tuan tuduh itu tidak mengaku?

      Mohon penerangan dari pihak tuan. TK

      Delete
  6. kapt_shiqaqi, ko tahu sikit ko dah kata lahanat. Aku yang tahu sampai ke akar, tak reti nak guna perkataan yagn sesuai nak gambarkan perasaan aku.

    Kalau aku jahat, dah dua tahun lepas aku dah sebarkan skandal pakaq ni. Aku pendam sorang diri sekalipun aku rasa patut sangat aku dedah atas kejahatannya kepada gerakan Islam. Aku pendam rasa sebab kesiankan isteri dan keluarganya. Lagi satu mudah-mudahan dia bertaubat.

    Tapi bila aku tengok semakin melampau, duk kacau sana sini, lagi pula aku ingat juga orang yang dia fitnah ada keluarga juga. Jadi bila aku timbang, sekarang sampai masanya!!!

    ReplyDelete
  7. Bhai....

    Lu kata lu orang PAS... tapi takkan tak dapat Tarbiah dalam PAS kot... Itu hari Kapt Shiqaqi kata setiap ahli PAS mesti dapat tarbiah.... hahaha.... Bhai.... Hukum kena ader 4 saksi tue Allah Taala yang buat... bukan gua memandai... kalu ikut kata lu... Saidina Umar tue "cadang" nak buat.... tapi tak buat.... so ... aper cer.... what say you...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  8. Kalo dah nama penyokong PERPADUANG tu memang fitnah ni jadi makanan asasi la. Betul tak BSSP?

    ReplyDelete
  9. Wohoho marah dia bila rahsia sebahagian ahli2 Majlis Syura pro UMNO nak lantik ku li jadi PM terbongkar.

    BSSP, aku tabik ko sbb ko istiqamah menyokong kebathilan. Ko memang hebat lebih heebat dari Abdullah bin Ubai

    ReplyDelete
  10. Halo semuanya
    Saya ingin menggunakan media ini untuk membuat Anda semua tahu bahwa mendapatkan pinjaman tidak sesulit dan sesulit yang Anda kira

    Saya Rina Mariana penduduk asli bandung. Indonesia
    Saya mendapat pinjaman dari  ONE BILLION RISING FUND dan proses aplikasi saya mudah, lancar dan mudah dimengerti dan saya telah diberkati sejak saya baru menjadi firma pinjaman dan hidup saya tidak lagi menjadi bahan tertawaan bagi orang-orang, tetapi mereka datang kepada saya sekarang untuk meminta nasihat dan bagaimana membantu mereka secara finansial dan sejauh ini saya telah memperkenalkan cukup banyak orang kepada perusahaan pinjaman dan mereka juga mendapatkan pinjaman dari   ONE BILLION RISING FUND

    Saya akan menyarankan bahwa jika Anda membutuhkan pinjaman dan Anda ingin mendapatkan bantuan karena kami telah mendapatkan bantuan dari  ONE BILLION RISING FUND   kemudian hubungi perusahaan pinjaman melalui gmail di bawah ini dan dapatkan transformasi dalam hidup Anda secara finansial seperti yang kami lakukan
    Mereka yakin, aman, andal, dan terbuka untuk pelanggan
    Mengapa saya menyukai mereka adalah Anda sangat bebas untuk bertanya tentang pinjaman Anda dan layanan mereka 24/7

                                              KONTAK PERUSAHAAN

     Nama Perusahaan ::::::ONE BILLION RISING FUND
    Gmail: onebillionrisingfund@gmail.com

                                 Hubungi saya
    Rina Marian
    rinamariana874@gmail.com

    ReplyDelete