AWAS SEMUA!!! FITNAH LEBIH LANJUT SELEPAS INI DALAM RANCANGAN PARASIT

Sememangnya aku tahu sangat dekat pergerakan Parasit di dalam PAS yang antara penggeraknya ialah BJ Fakaq dan lidahnya yang banyak seperti MSO, Tulang Besi dan lain-lain.

 Sekarang ini, mereka sedang merancang untuk buat Super Impose gambar Ustaz Nik Zawawie dengan orang-orang UMNO dan dengan suasana yang sangat jelek. Itu sedang mereka rancang. Aku postkan awal kerana aku ikuti perkembangan mereka, termasuk mesej2 mereka seperti perjumpaan Dr. Hatta dan BJ Fakaq di KL, dan dalam masa yang sama juga BJ Fakaq jumpa Wan Ji di KL, berikan semangat untuk move projek UG2. Tapi aku diamkan dengna harapan, benda ni tak berlaku dan Allah sekat supaya tak jadi isu besar. Tapi sekarang, memang apa yang mereka bincang, benar-benar dilaksanakan.

Bagaimana aku tahu?

Aku tahu sebab aku adalah Hacker, sekalipun aku bukan pemimpin tertinggi parti. Oleh itu, aku tahu semua yang berlaku di pucuk pimpinan parti melalui laman-laman sembang dan wa group dan hatta beberapa mesej.

Aku dah tak sayang nak dedah cara aku ni, coz aku dah 10 tapak ke depan dan apa yang aku cerita ni dah 10 tapak di belakang.

Bukti BJ Fakaq dihack, boleh tengok laporan sahabat baik dia:


http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2012/02/blog-nota-merah-penulis-kontroversi-pas.html.

Nanti aku buktikan apa yagn aku hack dengan dedahkan apa kandungan komunikasi diorang, termasuk siapa fakaq sebenarnya. Aku berani buat statement bahawa BJ Fakaq jahat, telah merosakkan anak dara orang.

No comments:

Post a Comment