Parasit Sedang Cari Tapak Di Penang

Aku serba salah untuk coret berita tentang parasit dekat-dekat PRU ni kerana takut UMNO ambil peluang keruhkan keadaan. Tapi bila aku pikir balik, parasit ni dekat-dekat PRU dia mula ambik peluang.Rancangan ni kalau berjaya, habis PAS Penang termasuk Pakatan Rakyat sekali. So, bila aku pikir panjang, baik aku dedah awal supaya 2 - 3 ekor malaun ni hentikan rancangan bodoh dan jahat, khususnya Badak Hitam ZainulFaqar.

Diorang ni bukannya sayangkan PAS kerana PAS adalah pokok tumpangan yang tiada apa-apa kepentingan kepada parasit. Yang penting mereka boleh bergerak dan kuasai entiti parti. Budak2 yagn buat kerja pula memang kesian, tak tahu apa-apa duduk ikut telunjuk ZainulFaqar yagn dikontrol oleh beberapa ekor parasit yang sedang berada di AJK PAS Pusat.

Strategi mereka cukup mudah di fahami, iaitu Cetuskan sentimen hapuskan Tol jambatan Pulau Pinang atas nama HAPUS, then mereka dilihat sebagai juara membela hak rakyat. Hampeh... Sebab tu mereka merancang demonstrasi besara pada hari Ahad 2 minggu lepas dan mereka berhasrat supaya pendemontrasi ditangkap sehingga mencetuskan isu besar negara. Dengan itu, mereka dilihat juara dan pimpinan PAS yang membela mereka akan juga dilihat sebagai juara, seterusnya ditarik bertanding ke Pulau Penang meniinggalkan kerusi Perak.

Kenapa?
Kerana di Penang lubuk ekonomi. Sebab itu mereka mesti menghapuskan penghalang mereka, iaitu PAS Penang, khususnya Dewan Pemuda Pulau Penang. Strategi biasa dalam mana-mana saraf, tembak individu (character assasination) lebih mudah berbanding membunuh portfolio yang besar seperti Dewan Pemuda Negeri.

Diaorang cetuskan isu HAPUS dan daam masa yang sama menunding kepada DPPPP tidak buat kerja. Ulama penang tak buat kerja dan perhubungan penang tak buat kerja.

Runner kepada Projek ini ialah Badak Hitam (ZainulFaqar) yang menjadi IBLIS penghasut nombor satu bagi pihak Parasit. Aku tak nak dedahkan lagi siapa dalang dibelakang. Yang aku nak dedahkan dulu apa rancangan diorang. Siapa penggerak dan siapa si 'bodoh' yang ditunggang oleh parasit.

Aku tahu rancangan diorang buat demo atas jambatan Pulau Penang dah bertugar jadi mengagihkan Memo bantahan. Dulu mereka kuasai student universiti jadi 'lanun' seperti adam Adli and the geng. Al-Hamdulillah, pihak Dewan Pemuda PAS telah berjaya 'putihkan' balik sekalipun masih ada saki baki tersesat yang masih mengikuti tamrin "kota baru".

Jika anda ingin berfikir secara waras, cuba tanya:
Adakah PAS, DAP dan PKR Pulau Penang merancang dan memulakan idea ini?


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=2c2204e259&view=att&th=13bad1b3a8e9a78e&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8T2bpPkdxrJn33RPhK69kd&sadet=1355819354429&sads=i_RtMDrn4-0XrbNRtfAcX6d4bhk


Jawapannya tidak!!!! Tapi mereka telah ditemui oleh beberapa orang yang di'pandu' oleh Badak Hitam Zainul Faqar untuk bertemu semua pimpinan 3 parti komponen negeri Pulau Penang.

MATLAMATNYA HANYA SATU!!! BAWA MUJAHID MASUK KE PENANG UNTUK JADI KETUA MENTERI!!!

Sebab tu HAPUS ni bukan agenda PAS, PKR dan DAP. Ia adalah agenda Parasit menguasai Penang termasuk DAP dan PKR. KErana semua tahu agenda Al-Alami ialah infiltrate dalam PAS, UMNO, PKR dan tidak mustahil dalam DAP. Cuba anda fikir logik:
Kenapa Mujahid di jemput sebagai juara?
Kenapa PAS penang atau PAS Pusat tidak terlibat?
Kenapa DAP dan PKR tidak pernah diberitahu melainkan hanya meminta sokongan?




Nak jelas lagi, tengok siapa yang lead? Anda akan jumpa Zainulfaqar dan diikuti oleh Adam Adli and the geng yang semua tahu orang yang terlibat cuba burukkan kerajaan kedah atas nama student.

Badak Hitam Zainul Faqar sebagai runner no satu ada 2 keahlian. PAS dan PKR.
kalau tak percaya, cuba cek keahlian PKR dibawah:
No keahlian PKR : P050002798
Negeri: Pulau Penang.
Cabang: Bukit Mertajam.

Keahlian PAS tak payah saya sebut. Dia adalah dianggap murabbi oleh student-student yang masih dalam kesesatan sampai ke saat ini.

Kalau tak percaya, lihatlah game seterusnya. Aku harap pendedahan ini dapat gagalkan rancangan Parasit bertapak di penang. 

Aku ingat, kalau tak kerana kesiankan isteri dia yang sedang sakit, aku dedahkan kejahatan moral dia.

3 comments:

  1. Dedahkan je atas nama kebenaran. Kita tengok camna depa nak gerakkan Hapus.
    Banyak info ni dtg dr taklimat khas yg dibuat br2 ni. Anta salah sorg, peserta @ pencrmh? Dok sebelah ana ka mlm tu?

    Attch. email tu xleh buka la..

    ReplyDelete
  2. AKU ada dimana sahaja parasit berada.... :D.

    ReplyDelete
  3. aku memng suke cara hangla bro..tpi jgn putar 360 darjah sudhla hahaha

    ReplyDelete