SI HANTU PARASIT MAZLEE MALIK DAN SI AYATOLLAH ASRI


Komentar Wacana Sinar Siri 15. 

Setelah lama saya menyendiri, dan sememangnya sudah tidak mahu terlibat lagi dalam pendedahan dalaman justeru takut memberikan kesan kepada PRU 13, kesabaran saya hilang apabila melihat kebelakangan ini hentaman dan tuduhan terhadap PAS semakiin konsisten, khususnya oleh Parasit, dari dalam dan luar parti.

Setelah melihat video Wacana Sinar Siri 15, saya dapati memang Mazlee Malek adalah hantu Parasit yang layak digelar "Celaka". Dia adalah penggerak JIM yang pernah mengungkapkan semua jemaah adalah sama sekalipun jembalang ini cukup anti dengan ISMA dan sentiasa menghina ISMA. Memarketkan semua jemaah adalah sama (ummat centric) adalah dengan tujuan untuk menjadikan jemaah PAS boleh menerima JIM (sekarang IKRAM) dan seterusnya memberikan wala' kepada JIM.



JIka tidak, kenapa hujah yang sama 'hantu' ini tidak kempen untuk pengisian Jemaah JIM. Kenapa dia tidak kempen budak-budak JIM bahawa PAS adalah jemaah yang mesti didokong? Kenapa tidak hujah yang sama digunakan untuk kempen JIM supaya boleh bekerjasama dengan ISMA?Tetapi kempen dalama jemaah mereka ialah kita mesti menguasai (infiltrate) dalam PAS, UMNO, ABIM dll. Islam tidak mengajar kita sebegitu. Yang buat begitu ialah zionis yang infiltrate ke dalam Khilafah Othmaniah melalui Kamal Attartuk (hari ini Dr. Dzul, Mujahid and the geng).

Ketika mana golongan parasit di dalam PAS sedang berusaha menguasai PAS daripada dalam, 'HANTU' ini memainkan peranannya daripada luar. Antara strategi JIM menguasai PAS mestilah ulama dihapuskan daripada kepimpinan. Selama mana PAS mensyaratkan pemimpin mestilah ulama, maka selama itulah JIM tidak dapat menguasai PAS di peringkat pucuk pimpinan tertinggi kerana JIM tiada ulama yang berkelayakan.

Sebab itu, memperlekeh ulama di dalam PAS, menggelarkan sebagai autokrasi adalah satu kempen konsisten yang dilakukan oleh parasit secara saraf. 'Hantu' ni adalah tukang tepuk tangan dari luar dan tukang cucuk punggung orang yang suka melenting.

Jadi tidak hairan jika ketika Ayatollah Asri Zainal Abidin sedang rancak hentam UMNO ketika wacana tersebut, tetiba sahaja Hantu Mazlee ni pergi cucuk Ayatollah ni supaya hentam PAS pulak. Khususnya melabelkan PAS sebagai dipimpin oleh ulama yang tak boleh ditegur.

Saya cabar ASRI buktikan, mana tempat ulama PAS yang tidak boleh ditegur? Bukankah presiden PAS sendiri telah menjemput Aziz Bari dan seorang lagi Professor Parasit menghina beliau di dalam satu program umum di Taman Melewar? Bukan setakat ulama PAS, lain-lain ulama hatta professional dan ahli politik lain tak pernah bertindak sebagaiamana Tuan Guru Presiden tersebut.

Sekalipun anda hairan, tetapi saya tidak akan hairan bagaimana Mazlee juga memarketkan bersama-sama Dr Dzul Ahmad dalam wacana bahawa PAS boleh melantik non-muslim sebagai pemimpin kanan. Bagi mereka, non muslim yang tidak dibolehkan menjadi pemimpin sebagaimana Al-Quran adalah untuk jemaah, iaitu JIM, tetapi tidak PAS kerana PAS bukan jemaah, tetapi hanya wadah (proksi).Itulah pemikiran mereka yang terbukti melalui kertas Grand Design Menguasai PAS yang sebahagiannya telah saya attachkan sebelum ini.

Dr Asri pula memang layak digelar Ayatollah. Apabila beliau menyifatkan Ayatollah ni maksum dan tak boleh ditegur tanpa disedari, beliau juga bersifat demikian. Antara yang ketara, beliau mudah melenting apabila ditegur khsusnya pernah ditegur / dikritik di satu surau tentang isu khalwat yang secara konsisten dibenci oleh Ayatullah Asri ni.

Antaranya beliau menyebut: "Saya setuju dosa dalam kategori ini (liwat, zina, minum arak dll) tidak patut kita cakap dikhalayak awam kerana benda ini boleh diselesaikan dengan dia, banyak hadis yang menyuruh kita menutup aib orang lain".

Saya terfikir, adakah Ayatullah Asri ni jahil atau buat-buat jahil. Menutup aib orang ada konteks dia. Wajib mendedahkan ada konteks dia. Waktu hukum orang berzina wajib di khalayak, bukan dalam bilik. Bila pemiimpin yang  minum arak, wajib dielakkan, dan jika sampai tahap wajib dedah, maka wajib dedahkan.

Atau adakah Dr. Asri ni sentiasa mengulangi 'jangan dedahkan aib' seperti zina dll kerana takut 'perangai buruknya' di KIK dan di Jordan dulu di dedahkan?

Kalau Ayatollah Asri berkata: "Saya rasa ini satu masalah di dalam PAS. Sekarang ni PAS belum menjadi pemerintah, tetapi kalau kita tidak bahas hari ini, kita akan jadi seperti Iran, yang mana pemimpin Ayatollah tidak boleh ditegur dan disentuh".

Saya juga boleh berkata: "Saya rasa ini satu masalah dalam pemikiran Ayatollah Asri. Sekarang ni, dia belum lagi jadi Ketua Majlis Fatwa, tetapi kalau kita tidak dedahkan hari ini, kita akan jadi seperti paderi, yang mana ada paderi yang senyap-senyap telah meliwat 200 budak-budak. (Klik Sini)

Adakah Asri takut 'fatwanya' dahulu kala bahawa 'si lelaki boleh dapatkan urutan lelaki sehingga "pancut"?

Jika Asri menganggap 'PAS jangan jadi seperti Ayatollah' adalah nasihat, maka saya juga ingin menasihatkan Asri: "kalau pergi ke UK, jangan masuk tempat urut, nanti kena cekup trap di CIA, kena peras ugut supaya lawan Islam, susah!!!" Nasihat saya: "Insaflah wahai Ayatollah ASRI."

7 comments:

  1. lama bro tak menulis.. wa ternanti-nanti jugak tulisan bro. jika tak mau menulis tentang parasit takut terkesan dgn PRU13, tulis aje bagaimana cara meracun parasit N da geng ke guane..

    ps: wa cukup lugar dgn parasit ni..

    ReplyDelete
  2. itula ketika tuan guru presiden di kutuk oleh geng2 jemputan parasit hantu jembalang..tiada yg tampil membela klu de yg bela pun sambil2 je..kenapalah ulamak sebegini hebat perlu di sindiri dan di hina inilah ulamak terhebat yg sy kangumi di bumi malaysia ni tuan guru presiden..doakanlah agar2 sume parasit dlm pas akan punah ranah sebelum pas di punah ranahkan

    ReplyDelete
  3. Dalam Islam, bolehkah kita mengelar orang hantu parasit? Tidak disoal di akhirat? Berbeza pendapat, tapi adab perlu jaga.

    ReplyDelete
  4. Wawawa...syoknya blogger ni sembang kasi pokok tumbang...sudahla...cukup2..!
    Sblum tulis lg mcm2,tlg nyatakan dulu NO KEAHLIAN PAS yer..emel me the answer..if no i think this is my last view for this stupid fuckin* blog.
    -Malabar bin Hj Kassim-
    -AHLI PAS BERDAFTAR PAS CAWANGAN SUNGAI BULOH JERAM-

    ReplyDelete
  5. Wawawa...syoknya blogger ni sembang kasi pokok tumbang...sudahla...cukup2..!
    Sblum tulis lg mcm2,tlg nyatakan dulu NO KEAHLIAN PAS yer..emel me the answer..if no i think this is my last view for this stupid fuckin* blog.
    -Malabar bin Hj Kassim-
    -AHLI PAS BERDAFTAR PAS CAWANGAN SUNGAI BULOH JERAM-
    Mubazaabkaver@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Wawawa...syoknya blogger ni sembang kasi pokok tumbang...sudahla...cukup2..!
    Sblum tulis lg mcm2,tlg nyatakan dulu NO KEAHLIAN PAS yer..emel me the answer..if no i think this is my last view for this stupid fuckin* blog.
    -Malabar bin Hj Kassim-
    -NO AHLI PAS BERDAFTAR PAS CAWANGAN SUNGAI BULOH JERAM : 315873-
    Mubazabkaver@gmail.com

    ReplyDelete
  7. https://keep.line.me/s/Lb8uYYKl0c45XfYhErKpES9VipJoa6sXmUwle-HBC7I

    Web: almawaddah.info

    Salam wa rahmah

    Kepada;

    Yang dihormati para akademik, para rektor universiti dan para mufti.

    Tan Seri/Datuk Seri/Datuk/Datin/ tuan/puan

    Tajuk: "Penukaran al-Qur'an dangan mazhab Ahli Sunnah Wal-Jamaah sebagai asas agama Islam oleh para Mufti Malaysia adalah "un-Islamic" . Rencana ini adalah bagi tujuan kajian dan renungan.
    Sila layari laman: almawaddah.info
    Tidakkah Islam itu rahmatan li -l-Alamin?
    Terima kasih.

    Daripada;
    Pencinta al-Qur'an sebagai asas agama Islam di Malaysia.
    Kuala Lumpur
    Malaysia.

    ReplyDelete