KENAPA HAPUS PILIH MUJAHID?


Kenapa HAPUS pilih Mujahid? Sedangkan dia adalah Ahli Parlimen di Perak? Kenapa tidak wakil PKR, PAS atau DAP Penang?

Perasankah anda apabila isu parasit timbul, maka terlihatlah penyokong-penyokongnya adalah orang yang kutuk ulama dan DPPM, berpayungkan puji TGNA. Lihat Blog Abu Nawas.

Kenapa?
Anda jangan hairan, ini adalah uslub biasa golongan Yahudi sejak zaman nabi. Masa Yahudi nak jatuhkan Nabi Zakaria, dia puji nabi Musa. Masa nak jatuhkan nabi yahya, dia puji nabi Zakaria. Masa diorang nak jatuhkan Nabi Yahya, diorang Puji Nabi Yahya. Masa diorang nak jatuhkan nabi Muhammad SAW, diorang puji nabi terdahulu dan banding-bandingkan.

Orang yang jahil uslub yahudi ini, mereka akan tertanya: "takkan dia jahat sebab dia puji TGNA'? Orang yagn tahu strategi Yahudi dia akan tahu bahawa itu hanya modal nak jatuhkan yang lain seperti TGHH, DPPM, DUPP, Perhubungan Negeri dll.

6 comments:

  1. ya Allah peliharalah jemaah PAS. Jangan biar golongan ular daun ini merebak, andai ini ujian kuatkan pimpinan-pimpinan kami yang tulus hatinya berjuang keranaMu.

    ReplyDelete
  2. ini blog fitnah. saya tidak percaya dengan apa yang dibangkitkan oleh penulis blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang dah sampai kebulan ada lagi yg ketinggalan,jgn sampai bulan jatuh keriba malaun2 yang nk mghilangkan kuasa ulama' ni.dorang ni apa pon xbole..sentiasa cari peluang menghentam PAS dgn berbagai tipudaya halus.WAHAI ALLAH..BERIKANLAH JAMAAH PAS JALAN KELUAR DARI MUSUH2 YG SENTIASA MENYERANG DGN PELBAGAI HELAH INI.KUATKANLAH KAMI YA ALLAH..

      Delete
  3. Ada 2 pimpinan pusat yg x setuju Kepimpinan Ulama'. Mereka ini memang dikenali dengan fikrah Jim/Ikram. Zuhair Abu Bakar sila dapatkan kesahihan maklumat ini. Ini hanyalah satu kepingan puzzle yg perlu dicantumkan utk dapat gambaran jelas. Sila baca artikel dan pendedahan berfakta yg ada dlm blog.
    Dampingi pimpinan yg sokong ulama'. Tuan akan dapat maklumat lanjut

    ReplyDelete
  4. Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

    ReplyDelete