FAKAQ MULA TERIMA ARAHAN PARASIT PUSAT: ESOK JAM 9 00 - 10 30 AM AKU AKAN UPLOAD VIDEO SKANDAL FAKAQ

Zainul Fakaq (badak jahat) telah dipanggil oleh Dr. Hatta dan diminta untuk bantu Datuk Sri Anwar Ibrahim jayakan UG II. Dulu Zainul Fakaq aka Badak Jahat ni adalah peludah setia UG I atas arahan Dr Hatta, dan sekarang dia akan jilat balik ludah tersebut atas arahan bos yang sama.

Budak Jahat (BJ) ni memang orang suruhan Dr. Hatta yang menjalankan arahan luaran parti, sebab tu dia ada dua keahlian. Sekalipun keahliannya diprotes, tetapi masih kebal, masih tidak digugurkan keahlina PAS seklaipun jelas bercanggah dengan perlembagaan parti. Itulah kebalnya BJ sebab ditaja dan diback up oleh pimpinan utama parti seperti Dr. Hatta.

Dia sanggup buat jahat hatta sampai tahap buat fitnah kepada Presiden, dan terbaru kepada Ketua Pemuda PAS Pusat yang banyak menghalang kerja jahat golongan parasit dalam parti. Maka penghalanag seperti Nasaruddin Tantawi mesti dibunuh karakter dengan fitnah. Maka pembuat dan penyebar fitnah itu ialah Baadak Hitam aka Zainulfakaq.

Dia berperanan menyebarkan maklumat yang diolah oleh AJK PAS Pusat, kebanyakannya Dr. Hatta untuk disalurkan kepada blogger-blogger celaka seperti tulang besi aka tulang as-sisi, ayatollah penarik beca dan termasuk SB terkenal, Wan Ji yang kebal dari undang-undang sekalipun menghina sultan dengan jelas.

Ramai yang masih terpengaruh dengan Fakaq BJ kerana beranggapan maklumat itu dari AJK PAS PUsat iaitu Dr. Hatta, dan takkan BJ Fakaq ni berbohong. Tapi mereka tak kenal BJ Fakaq ni lebih dekat. Sebab tu mereka percaya kat BJ Fakaq ni.

Tapi bagi aku, bukan setakat berbohong dan buat fitnah, benda lebi berat dari itu dia telah buat. Antaranya apa yang aku dapat daripada hacking dia punya password email.

Sebab tu di sini aku masih ada iman, aku nak tanya secara public, apa penjelasan BJ Fakaq tentang ada seorang anak dara dalam email dia yagn mengandungkan anaknya.

Kalau tak percaya, tengok video email yang aku hack yang aku nak upload esok, jam 9 00 -10 30 pagi esok.

Harap pembaca nilai sendiri, hanya yang sanggup buat jahat seperti ini yang juga akan sanggup buat fitnah kepada ulama yang memperjuangkan Islam.

- Selamatkan PAS.

6 comments:

  1. Dapat maklumat yang Faqaq berjaya mengkucar kacirkan Pas Kawasan Batu Kawan. Sampai semua ajk kawasan melatak jawatan. Hebatnya BJ nih!.
    Mungkin tuan ada maklumat lengkap? Sharekanlah kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahaluf Siyasi : Perkara Mutaghayyirat

      1. Antara benda penting yang wajib di fahami oleh ahli PAS n pejuang Islam berkaitan Tahaluf Siyasi ialah Tahaluf Siyasi termasuk dalam perkara Mutaghayyirat iaitu perkara yang boleh berubah, boleh dibincang dan di semak kembali khususnya dari sudut pelaksanaannya adakah tahaluf tersebut sentiasa tetap di atas landasan syariat atau telah lari dari syariat.

      2. Para Ulamak antaranya Dr Abdul Halim Mahmud meletakkan Tahaluf Siyasi dalam perkara Mutaghayyirat kerana ianya hanya satu pendekatan demi menjaga maslahah perjuangan untuk menegakkan Islam. Sekiranya maslahah tersebut terjejas atau menampakkan kerugian kepada Islam dari sudut2 tertentu maka Tahaluf Siyasi wajib disemak kembali.

      3. Di sana terdapat istilah Thawabit yang menjadi lawan kepada Mutaghayyirat. Thawabit ialah perkara2 dasar dan tidak boleh berubah. Contohnya menegakkan syariat Islam. Walaupun kita berada bersama pakatan rakyat matlamat menegakkan syariat tidak akan berubah kerana ianya suatu perkara yang tetap.

      4. Namun berlaku sebaliknya, setelah bersama pakatan dalam tempoh tertentu terdapat segelintir pemimpin pas pusat membuat kenyataan demi kenyataan yang semakin hari semakin lari dari perkara Thawabit (Dasar2 & Matlamat Asal Perjuangan Islam) kerana kononya hendak menjaga pakatan atas nama tahaluf siyasi.

      5. Maka resolusi multaqa ulamak se Malaysia mencadangkan supaya Tahaluf Siyasi bersama rakan-rakan pakatan disemak semula bukanlah suatu perkara yang pelik dan tidak bijak politik bahkan wajib hukumnya disemak semula demi untuk menjaga perkara Thawabit dalam perjuangan. Saya yakin demi untuk memartabatkan Islam segala pandangan baik akan diterima oleh ahli secara terbuka. Kerana ulamak hanya minta menyemak agar Tahaluf Siyasi dari sudut pelaksanaan n setakat ianya berjalan adakah masih dalam kebenaran syariat atau sebaliknya. Semoga ahli pas bersifat dengan salamatu sadri (berlapang dada)

      Ustaz Nik Bakri Nik Mat
      Shah Alam

      Delete
    2. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

      Delete
  2. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete
  3. Khi đến một cửa hàng, một quán ăn, một quán trà sữa hay bất kì một công trình nào đều sẽ luôn có sự xuất hiện của bảng hiệu quảng cáo, nó nhằm thông báo, cung cấp thông tin cho mọi người biết về nơi mà họ nhìn thấy. Điều này nói lên tầm quan trọng không thể phủ nhận của bảng hiệu quảng cáo.
    Bảng hiệu quảng cáo ngày nay không chỉ mang tính chất thông báo thông thường nữa mà còn đang đặt nặng về tính thẩm mĩ ngày càng cao, bảng hiệu đẹp, độc, lạ thì càng thu hút mọi người hơn và làm người ta nhớ lâu hơn.
    Nếu bạn đang cần một bảng hiệu quảng cáo đẹp, giá rẻ, thi công nhanh chóng thì hãy liên hệ ngay với công ty quảng cáo Đại Phát chúng tôi để nhanh chóng được hỗ trợ tốt nhất. Chúng tôi sẽ mang lại cho bạn một dịch vụ tốt nhất với nhu cầu của bạn.
    Công ty Quảng Cáo Đại Phát chuyên nhận thi công:
    làm bảng hiệu alu
    làm hộp đèn quảng cáo
    làm biển quảng cáo led
    làm bảng hiệu tphcm
    bảng hiệu mica
    bảng hiệu quảng cáo
    biển hiệu quảng cáo
    Biển hiệu cửa hàng
    bảng hiệu quảng cáo đẹp
    bảng hiệu quảng cáo đẹp
    bảng hiệu đẹp
    bảng hiệu hộp đèn
    bảng hiệu hộp đèn đẹp
    bảng hiệu alu
    bảng hiệu đèn led
    bảng hiệu đèn led giá rẻ
    hộp đèn quảng cáo đẹp

    ReplyDelete