AYATOLLAH ASRI MEMBUKTIKAN BAHAWA PARASIT MEROSAKKAN IMEJ ULAMA DARI DALAM

Pertamanya saya ucapkan syabas kepada Dewan Ulama atas respon segera terhadap kenyataan Ayatollah Asri Zainal Abidin (AMAZA) bahawa ulama PAS jangan jadi macam Ayatollah Iran. Orang yang bodoh sahaja kata itu adalah satu nasihat, bukan mengata. Sebab tu jika itu benar nasihat, saya juga sekali lagi suka menasihati Ayatollah Asri supaya tinggalkan tabiat lama suka mengurut dan 'memegang' lelaki. Saya tak kata, saya hanya nasihat. Ok, tinggalkan sahaja orang yang bodoh dan buta hati yang masih memujuk jiwa kononnya itu bukan mengata, tapi menasihati.



Yang  jelas, ia melabelkan ulama PAS sebagai susah terima nasihat, degil dan keras kepala. Ini selari dengan barua parasit yang lain seperti Wan Ji, Zainul Faqar, Dzul toksid, Hatta dan lain-lain jentera parasit yang sentiasa menghina dan menuduh ulama di dalam PAS.

Dengan adanya ulama, mereka tak boleh menguasai parti sepenuhnya. Bukan kerana ulama tidak cekap, bukan kerana ulama tak boleh dibawa berbincang, tetapi ulama adalah penghalang kepada mereka untuk menguasai pucuk kepimpinan parti. Jika Ayatollah Asri membuat kenyataan berasaskan bukti yang dia sendiri miliki dan bukan 'hear say', takkan dia mula menggelabah dan menyebut: "Saya tidak kata Dewan Ulama itu tetapi beberapa orang yang pakai label ulama". Siapa 'beberapa orang itu'?

Bukti pernyataan saya bahawa Ayatollah Asri diracuni oleh Parasit cukup jelas daripada kenyataan balasnya bahawa ia melabelkan ulama PAS sebagai Ayatollah adalah berasaskan kepada beberapa individu.  Lebih jelas lagi apabila Ayatollah ini merujuk kepada Aziz Bari sebagai 'dijemput tetapi dihentam' di dalam program PAS. Sememangnya saya sedari awal mengikuti perkembangan program 'menjatuhkan imej presiden tersebut'.

Suka saya nyatakan sekali lagi, bahawa program itu adalah anjuran parasit untuk jatuhkan kredibiliti Presiden. Tanpa asas dan tanpa hujah, Aziz Bari terus menuduh dan menuduh di dalam post mortem tersebut. Saya melihat, ramai bertanyakan balik kepada Aziz Bari hujah dan fakta tuduhan, bukan 'merembat' 'menghentam' Aziz Bari sebagaimana dakwaan Asri.

Sememangnya parasit menang kiri dan kanan dengan berjayanya program 'hina presiden', iaitu cuba menggambarkan PAS di lihat kurang ajar sebab panggil tetamu dan mengkritiknya. Dalam masa yang sama, Ulama PAS (seperti Presiden) tak boleh terima teguran kerana yang menegur (Aziz Bari) dihentam balik apabila membuat 'teguran' dalam program tersebut dan seterusnya berusaha menjatuhkan imej Presiden dan ulama di khalayak luar dengan menyebut Aziz Bari dihentam. Padahal yang jemput Aziz Bari ialah Parasit bukan PAS dan bukan Ulama.

Ramai yang tidak tahu, bahawa mesyuarat untuk jatuhkan imej presiden di Taman melewar tersebut telah dirancang secara teliti, runnernya adalah Salahudin Ayub dan mesyuaratnya terakhirnya dibuat di satu Kondo di Jalan Duta. Bodohnya parasitnya ialah tidak hati-hati. Dia tak tahu yang serve diorang mesyuarat mereka adalah petugas PAS yang ikhlas. Walau nampak petugas PAS ni macam 'guard' sahaja, mereka berkelulusan sarjana, terima tarbiah, dan 'bijak' berlakon mendapatkan maklumat golongan parasit.

Daripada kenyataan Asri di Sinar, sungguh terang lagi bersuluh bahawa Ayatollah Asri diracuni pemikirannya oleh Parasit daripada parti. Beliau jelas menggambarkan orang PAS kurang ajar dan seolah-oleh samseng dengan merujuk kepada kisah Aziz Bari. Ayatollah menyebut: “Cuma (saya) harap tidak jadi seperti yang berlaku kepada Aziz Bari apabila pernah mengkritik dan dijemput tetapi dihentam secara keras dalam perbentangannya  sehingga menimbulkan ketegangan,”. Saya berani kata yang Aziz Bari tiada apa-apa yang berlaku kepadanya dalam program tersebut kerana saya hadir di dalamnya. Saya yakin Ayatollah Asri pakai dengar berita sahaja tanpa bukti kerana yang paling confirm ialah Ayatollah Asri tak menghadiri program "Kutuk Presiden" oleh parasit.

Kalau bukan kerana mengambil berita tentang ulama PAS daripada sumber yang palsu, masakan Ayatollah Asri jelas kelihatan gelabah apabila dipelawa oleh Dewan Ulama PAS untuk berwacana. Kalau betul ulama PAS tidak boleh ditegur dan bawa berbincang, masakan Dewan Ulama menjemput Ayatollah Asri berwacana? Kalau takut berwacana dengan alasan 'kisah aziz bari', maka jelas sangat bahawa Ayatollah Asri diracuni pemikiran oleh Parasit.

2 comments:

  1. aku seronok apabila tokey blog ni dh mula menulis balik tkdela aku bosan nak baca blog2 yg ckit2 nak ke parasit tu..brooo rajin2la nulehhh oiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  2. Wawawa...syoknya blogger ni sembang kasi pokok tumbang...sudahla...cukup2..!
    Sblum tulis lg mcm2,tlg nyatakan dulu NO KEAHLIAN PAS yer..emel me the answer..if no i think this is my last view for this stupid fuckin* blog.
    -Malabar bin Hj Kassim-
    -NO AHLI PAS BERDAFTAR PAS CAWANGAN SUNGAI BULOH JERAM : 315873-
    Mubazabkaver@gmail.com

    ReplyDelete